Familje helg!

Denna helgen har varit en Sperling helg. Maria kom och hade myskväll i fredags, vi kollade på film och flummade. Lördag var trevlig men komplicerad haha, fick lagom ångest när jag insåg att saker hänt som jag inte mins och att jag inte mins att jag inte mins är ganska läskigt. Saknar typ 1,5 timma av mitt liv och jag hade ingen aning om de förrän Samuel började berätta saker för mig. Trodde seriöst att allt var skit bra. Trodde jag mindes allt för jag har ett super tydligt minne av att jag va jätte glad när jag skulle sova. Men någonstans från att vi satt i köket och Samuel åt tills de att jag ligger i soffan har jag inget minne. Och jag kan inte se vart luckan är. Ja ja. What to do :P hänt har hänt. Jag älskar samuel för att han orkar stå ut med mig ❤

Söndag blev mys i soffan och restaurang besök.

Idag ska jag försöka hinna skriva ut lite bilder och posta dessa + ta en kall vårpromenad med min man 💜
Puss på er 😘



Postat av: Poppiiiinz

Tack för helgen1 <43

Det var lika roligt som det alltid är när man är med dom bästa människorna i livet :)

Minnesluckor dör man inte av ;) heheh men de kanske inte känns sp trevkligt.

MåndagsKRAM :) hehe <3

2012-04-16 @ 18:05:07

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!