Inspiration !

Vårat gym och våra förmåner! :)
Ska bli så skönt att tillfriskna och gå dit med min högra hand igen! Det finns inget mysigare sett att träna på än att göra de med någon man älskar. Väldigt motiverande måste jag säga! Längtar redan till nästa gång :)


Tränar du? :)


Postat av: Alma

Om jag tränar? Jag snarare tränar mer än jag otränar, är värsta biffen. ;)

På tal om biff, hittade en bok i snickarboden som tillhörde pappa, som förklarade att det var bara magen han tränat efter dem reglerna; "Bodybuildning". Jag tror honom ;)



Tycker för övrigt inte om att träna med Viktor, gjorde rygglyft en gång (liggandes på en bänk, på mage, med ryggen i luften) och när jag kommer upp för 9:de gången så säger Viktor något i stil med; "Fa-An vad röd du är i ansiktet, ser skitkul ut, hehe."

Tack, älskar dig med?

2011-09-14 @ 16:48:38

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!