ElPhoto.se


Nu är sidan upp och ni är välkomna att titta in :)
Har fortfarande lite att pilla klart och några saker kommer komma allt eftersom. Så håll utkick ;) Faktiskt hyfsat nöjd med upplägget och mina bilder!
www.elphoto.se


Uppdatering:
Bara för att jag är så självkritisk och aldrig kan bli nöjd med något har jag redan börjat med en ny hemsida ;) Den andra "duger" men det är några saker som jag stör mig på och som inte kommer gå att ändra så jag har börjat göra en ny från grunden. Har min vision om hur jag vill att den ska se ut.

Ni kommer fortfarande att kunna gå in på denna sidan, men ville bara informera att den förmodligen kommer uppdateras innan nästa vecka :)


Postat av: Emma

Du är grym, Elin!

2011-09-05 @ 21:02:46
URL: http://Bryderibroderi.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!