Tandläkare

Inte min kompis alla gånger, blir så rädd i väntrummet att jag skakar, skakar så jag får sån grym värk i ryggen. MEN idag var hon snäll ! <3 Tandläkaren i skene sa till mig i mars(?!) att jag hade hål i en kind tand och den skulle dras ut. Tandläkaren i Borås sa att de va hela och att jag hade en fin "muff" :D blev så glad att jag vifta på armarna och sa "Yaaay!" *pinsamt*.
Sen har jag en tråkig nyhet, Stella har körförbud :( Som ett slag i magen. Nu måste hon till doktorn min lilla pärla <3
Nu ska jag fira/tröst äta.



Postat av: Alma

Pappa berättade det, och så sa han; "Hon fick till och med spanska flaggan på den", och jag bara; "VA? Varför det?" och självklart, så jäkla självklart började han beskriva spanska flaggan; "Jo, den är gul och röd.. Som öh.. Vilket land har en likn.?"

Suck..

Jag har en skitsned hörntand, den är på väg ut genom kinden, men icke.. Inga mer tandläkare för min del! Räcker med kärringen i Vaggeryd. Hon var crazy.

2011-10-13 @ 13:45:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!