Städar

När man städar hittar man alltid något..
Hittat massa saker jag glömt bort att jag hade.
Bland annat detta fina vykort från min underbara syster ♥
Fick det 2008 när jag flyttade till min stuga. Min vändpunkt i livet kan man säga. Stugan betyde mycket för mig och jag saknar den väldigt ofta faktiskt. Det var som mitt egna lilla hus. Min frihet och min trygghet.

Tack underbara syster för att du finns. Att även om detta är något du skrev för snart 3 (??!) år sedan. Även om vi inte träffas så ofta så hoppas jag att du vet att jag tänker på dig nästan varje dag♥


Postat av: Alma

Klart jag vet.

2011-11-21 @ 12:48:35
URL: http://svartlistad.webblogg.se/
Postat av: Maria

Tack, finá du! Tycker om dig <3

2011-11-22 @ 19:06:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!