Iphone + heminredning

Våra senaste köp hemma in Casa de Sandared! :)
Fick ett allmänt "jag-trivs-inte-för-det-finns-inget-som-gör-detta-hemmet-vårat" ryck! Stackars Samuel fick lyssna på mig när jag är som allra mest knas. Jag bara tjatar på hur vi inga foton har på väggarna och alla våra grejer är överallt och ingenstans. Ingen ordning och vi har inte äns packat upp allt sedan vi flyttade (FÖRRA ÅRET :O).

Så jag fick ett litet spel i torsdags natt ;)
Samuel förstod inte vad jag menade förrän vi i lördags kom hem med lite ikea möbler efter ett besök hos min älskade farfar ♥
Vårat hem gick från byggarbetsplats till användbart !!
Det är dock rörigt som ni ser, men så blir det när man köpt massa nya saker och inte vill att allt ska ligga på soffbordet samtidigt hehe. Plus att några saker ska upp i hyllorna ni ser på golvet nedanför skrivbordet.

Äntligen har jag en arbetsplats för datorn där jag kan redigera alla mina bilder utan att behöva fördärva ryggen. Tar ju några timmar att gå igenom en session med bilder hehe.

Sen snart 2 veckor sedan har jag dessutom lånat ut min lilla bebis ♥ (G12)
De börjar märkas haha. Stoppar ner handen i handväskan när jag ser något när jag är iväg och upptäcker att den är borta... Saknar ♥

Men den verkar i alla fall komma till god nytta !
Har dock ångest över alla inställningar ;) haha.
Pussis Kramis!


(Tillägg för syster klagade... G12 heter nu mera Greta och D300S Denise. Och JA det är tjejnamn din Antifeminist!)


Postat av: Maria

Hahaha jag tror inte jag har ändrat så mycket, bara kollat igenom typ. Så de finns risk att ja ändrat massa :o Men det tror jag inte :)

2011-11-16 @ 22:08:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!