Facebook

Screw it! :)
Detta meddelande är tidsinställt, det är samma tid som jag skriver detta som det pupliceras men det är skrivet Onsdag 2/11. Jag har som kanske någon märkt försvunnit från Fejan. Jepp, jag har gjort en "Alma", borde kallas en "syster" eller något :P. Anledning?! Äsch! jag är så jäklars trött på den sidan. Kollar den i och för sig nästan varje dag vid tråkiga stunder men inte för att göra något specifikt. Det händer inget jag känner att jag drar nytta av där längre. Känns som att det mer och mer börjar bli/är ett liv för vissa. Ser folk som uppdaterar sin status var tredje minut (!?!). Säger som en klok människa en gång sa;

"Jag vill inte börja berätta en sak för någon och sen få reaktionen 'ah jag såg det på facebook', än mindre vill jag vara någon som står och lyssnar på någon som berättar något som jag läst på facebook"

Sen en annan sak. Jag är inte speciellt aktiv. Jag skriver inte med någon, ingen skriver direkt med mig. Så jag känner inte behovet av det. Enda anledningen jag är inne är för att jag har tråkigt, sen läser jag bara "topp-nyheterna" och måste ju säga att jag inte bryr mig om alla smådetaljer. Visst mysigt, trevligt gulligull.. men varje dag? Finns ju för farao folk som uppdaterar när deras barn bajsat eller bytt blöja 20gr om dagen!!??

Nä helt enkelt inget för mig, inte längre :)
Vill man ha en uppsats på vad någon gjort en hel dag rekomenderar jag de att skaffa en blogg, där de kan förklara de intressanta i de hela med att de bytt blöja 20gr om dagen, eller vad som fick sin kompis att gå bananas och asgarva ! ;)
Inget mer FB på ett bra tag för mig i alla fall.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!