Bildbomb

Testade mitt lånade objektiv lite lätt idag.
Slutade med att jag gjorde bott mig lite i skogen när de kom en promenixare med underbart söt hund ;)

Mitt tycke om objektivet?!
Nja. De objektiv jag har själv har mycket bättre skärpa, fått försöka rädda många bilder. Men jag älskar blickfånget, 80-200 f/2,8. Helt underbart! Ljus känsligt på precis rätt sett och älskar den stora zoomen. Detta är ett gammalt slitet objektiv. Men kan nog tänka mig att en ny variant av samma slags objektiv kan komma dyka upp i min kamera väska vid nästa inköp ;)

Hade hoppats få se några djur, i alla fall en fågel eller ekorre, men de har nog gått i ide allesammans :O
Sjukt besviken blev jag :P


Postat av: Mia

jag vill också va så bra :o



sv: JAg kommer ja, om ja får :)

gullig du är KRAM!

2011-11-20 @ 20:21:27

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!