Dag 12: Min vardag

Min Vardag??! :P
Idag är det ju helgdag (söndag) och jag har inte orkat göra så mycket än :P Ska ta mig en prommenad med Samuel när han kommer hem från jobbet.



Annars är väl mina vardagar ganska torra :P
Jobba morgon eller kväll.

Morgonveckan Ser väl ut ungefär som så att jag lider varje morgon genom att gå upp 05:45 (eller aah.. snozzar till 06:00 :D ) Gör min morgon rutin; Fylla min kopp med mjök, slänga in i micron, gå på toa, tvätta anisktet, fixa håret och ev. smink. Plocka ut min kopp ut ur micron och ösa på oboy, plocka åt mig 2 torra mackor och kosttillskott. Sätta mig vid datorn i förhoppningsvis 15 minuter, annars brukar ja aldrig få i mig mackorna i tid (flingor /musli brukar inte gå ner så här tidigt på morgonen).
06:35 ska jag sitta i bilen, men det brukar oftast sluta med att jag sitter i bilen 06:40 :P
Sen jobbar jag till 15:15

Tar min lilla bil, gör ett stopp på City Gross om det behövs. Landar hemma och känner efter om hungern existerar, om inte tränar jag en stund annars äter jag och väntar med träningen. Blir det ingen träning försöker jag ta mig en prommenad, oftast tillsammans med min kamera :)

18:30-18:40 kommer Samuel hem och vi brukar antingen hitta på något skoj, käka eller bara ligga döda på soffan i ett hörn (sovandes).


Kvällsveckan är lite enklare och mer varierande :P

Träning på morgonen en timma efter frukost eller gå en prommenad, slö surfa eller göra ärenden som måste uträttas. Jag brukar gilla att göra mina ärenden på kvällsveckan haha. Laga lite mat för stunden + matlådor :P

14:35 är bilen i rullning till jobbet och där stannar den till 00:00 på kvällen :)

(reserverar mig för vissa undantag haha)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!