Cleaning Lady

Det blir en ego bild, men inte för min kära listas skull.
(listan börjar på måndag)


Som bilden ska föreställa så har jag städat endel idag nu när jag kom hem. Har även städat av våran gamla tv-bänk, fotat den och lagt ut den på tradera [LÄNK] och även vårat gamla tv-bord [LÄNK] Ska bli skönt att få lite utrymme i lägenheten! Skaffade ju vår platt tv pga att bänken tog för stor plats i vårat lilla vardagsrum.


Funderar även på om det är dags för Crosstrainern att säga sitt... men är väldigt fäst vid den... Den tar också plats, men jag vill ha den. Men inte i vardagsrummet :P Försökte tillfälligt skänka den till min käre Far men han var inte äns intresserad av cykelmaskinen han har i sitt vardagsrum hehe. Vi får se vad som händer med den helt enkelt. Någon som är intresserad av att "låna" den till Samuel och jag flyttar till något större på annan ort?! :)


Postat av: Alma

Jag kan ta den ;) Hehe. Men då får du stå för frakten samt bjuda på bullar vid besöket! ;)

2011-05-06 @ 20:52:29
URL: http://svartlistad.webblogg.se/
Postat av: Ella

Vadå j*vla bullar ?!!? Jag bjuder inte på äckliga bullar!! Här blir de jordgubbstårta för hela slanten ;)

2011-05-07 @ 08:59:16
Postat av: Alma

Vem fa-AN äter jordgubbstårta i dagens samhälle? Usch och tvi. Kanelbullar or nothing, take it or leave it! ;)

2011-05-08 @ 20:08:17
URL: http://svartlistad.webblogg.se/
Postat av: Ella

Then I leave it ;) I like jordgubbstårta!

2011-05-08 @ 20:10:08

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!