TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
Påkommen och påkommen ;) Rymde väl mest till skogs och satt där enstund och väntade på att någon skulle leta efter mig. Men när ingen kom så gick man hem, tjurade som tusan och som ett välkommen hem fick man "Har du slutat tjura nu?" / "Va de kallt ute?!" eller liknande tykna kommentarer haha >.<

 

2. Brutit nåt?:
Japp, ett år sedan. Lite ben i handen :P


3. Gjort nåt du ångrar?:
Äsch man ska inte ångra saker, man ska bara ta lärdom av de :)


4. Hoppat Bungee Jump?:
Nopp och har ingen tanke på att göra de hahaha xD


5. Ljugit för någon du tycker om?:
Är ganska dålig på att ljuga så de märks ganska väl på mig, så känner väl inte att de äns är någon idee att försöka haha. Sen om jag har ljugit så har de inte varit om stora grejer utan bara småsaker för att skämts eller något liknande :P Men de har ju alltid kommit fram >.<


6. Ätit en hel tårta?:
Har nog försökt någon gång kanske men jag tror aldrig jag lyckats haha :P


7. Gjort bort dig offentligt?:
HAHAHAH Neee inte jag inte? :D 



8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?:
Nej verkligen inte :)



9. Gråtit när ett husdjur dog?:
Om jag har ... ♥


10. Velat försvinna?:
Många gånger :P
Tänkt tanken att flytta till typ Paris och aldrig komma tillbaka har slagit mig ;)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!