Testar något nytt



Laddade ner en app till min lilla android mobil :D Man får lite häftiga funktioner till kameran som bland annat Vintage och crossprocess ;) Lite små fräkt måste jag säga!

Har även en tidigare app sedan helgen som Crille visade mig där man använder tummen som loggin på den haha. Lite små fräkt det med ;) (säger den gamla tanten från skogen!)

Jag ska snart träna sen ska jag ner till allégatan tänkte jag :) Ska kolla lite i en affär jag förr för för några månader sedan och så ska jag göra en annan sak, men de får ni veta senare ;) kanske med en annan lite roligare bild från mobilen!
Pöösss!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!