Nya hål! Känns gott. Jag här sjukt ont men...

mms_img25354 (MMS)

Nya hål! Känns gott. Jag här sjukt ont men är ruskigt nöjd. Trodde aldrig jag skulle våga själv, sist höll jag min kära syster i handen och skrämde en liten flicka som skulle gå efter mig haha, stackaren. Är riktigt stolt, här pratat om de sedan i julas.



Postat av: Poppins

Snyggt! :) Haha jag tog också ett nytt hål fast i förrgår.. Och i läppen så jag hade snake bites. Fast jag tog ut den igår xD

2011-03-17 @ 18:02:32
URL: http://maryhline.blogg.se/
Postat av: Ella

haha du är inte riktigt klok!!

Tog ett hål på andra sidan också men aah. De ska dit minst 1 till :)

2011-03-17 @ 20:08:21

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!