Kampen för nöjdare kunder!

Vi har varit jätte nöjda med detta bolag, vi har detta till vårat mobila bredband och har nu även blivit mobilkunder. Men nu är de som så att vårat mobila bredband har krånglat nu sedan i julas och i Januari ringde jag dom för första gången om detta problemet.

Problemet är som sådant att vårat nät bara dör helt plötsligt av ingenting eller så tar de 10minuter att öppna en enkel sida. Så ska de inte vara. 

Jag fick några enklare lösningar på probelmet så som att av och ominstallera programmet, starta om dator och ta ut sätta in bredbandet igen. Visst, det funkade men bara temporärt. De skulle felanmäla problemet och se till att en tekniker kollade upp problemet. Hörde inget av dem så ringde igen, samma visa. Ringde igen någon vecka senare, samma visa. För två veckor sedan blev jag lovad att inte behöva betala nästa räkning och att hon skulle felanmäla (för de hade ingen gjort) och teknikern skulle höra av sig till mig. 

Nu två veckor och en RÄKNING senare ringde jag igen, något irriterad. Förklarade läget IGEN och nu har de lovat att fixa räkningen till nästa månad och att teknikern skulle ringa inom några timmar för att förklara va felet ligger. (FICK ÄVEN VETA ATT INGEN FELANÄMÄLAN GJORT!!)


"TRE! Kampen för nöjdare kunder"
Får väl helt enkelt se om de ringer!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!