Jag har börjat igen :O



Just nu är klockan 17:35 när jag skriver detta och jag sitter med en testslinga i håret. Jag har börjat igen! JAG ERKÄNNER OKEJ! haha >.< F*N! Vad ska jag ta mej åt ?? Seriöst!? Jag färgade aldrig håret förra veckan för jag har en underbar kille som säger att jag är fin hela tiden och jag har valt att tro honom.. tills jag tittat mig i spegeln ett par gånger och stört mig :P 

Tanken är att jag ska försöka jämna ut färgen i mitt hår för just nu är allt väldigt ojämnfärgat. Toppen är rödbrun (2 cm med tydlig skiljelinje) och topparna är nästan svarta! :O Inte snyggt, tycker jag :P Så jag ska ta denna avfärgningsprodukt och färga av och sen lägga i färgen som ni ser i bakgrunden, helt vanlig brun.

Men allt beror på hur denna lilla slinga blir. Har förlorat håret en gång vilket jag inte vill ska hända igen och även om de inte ramlar av så ska ni veta en annan sak, jag hatar rött hår! På produkten står de att den bara förminskar "svullnaden", det som blir när man lägger i permanent hårfärg, och på så sett ska de släppa ut färgen ur håret när man sedan sköljer det. Låter ju enkelt :P De bleker alltså inte håret, men håret kan fortfarande bli rött beroende på vilken hårfärgsprodukt man använt :O

ÖNSKA MIG LYCKA TILL :O



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!