ÅTTA SAKER OM MITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Njaa.. Jag vet inte rikigt. Jag tror inte att kärlek mellan två personer kan ske så snabbt. Kärlek är något fint och speciellt som utvecklas med tiden. Men jag tror helt klart på att vissa personer får en connection mellan varandra vid första anblicken :)


2. Har du någon gång blivit sårad?:
Ja, många gånger. Utnyttjad och kastad i en gränd skulle man kunna säga rent metaforiskt!


3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?
Ja det har jag :) När jag var en liten skitunge tex. så brukade jag dagdrömma och drömma om en man vid mark feehily (eller filéen som min syster så fint kallade honom) haha :P Men nu mera drömmer jag om min blivande make och våra liv tillsammans ♥


4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?:
Klart jag har :P Var typ alldeles tokig i en kille på mitt gymnasium som jag knappt aldrig vågade prata med hahahah!!! Träffades ibland på Ny generation :D


5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?:
I dont kiss and tell haha


6. Har du haft en hemlig beundrare?:
Hade jag vetat de hade den väl inte varit hemlig?? :P


7. Är du kär?:
Oooh :D Jag är mer än kär!!


8. Vill du gifta dig när du blir stor?:
Klart jag vill :) Men vill inte ha ett mega bröllop faktiskt. Vill ha något mer intimt där bara de som faktiskt är delaktiga i mitt liv befinner sig :P Jag drömmer ofta om hur min klänning kommer se ut, men det är faktiskt väldigt olika från gång till gång :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!