Slottsskogen

Har suttit och redigerat endel till bilder från helgen nu efter att jag tränat Zumba i 60 min och sprungit 10. Det springer verkligen enormt många ekorrar i denna skog. Denna helgen var jag väl förberädd med mitt 28-70 objektiv och kunde fånga denna lilla filur som klätrade i trädet bakom oss :) De är verkligen enormt fina djur! Lite senare stötte jag på en liten bäbis som satt gömd i gräset. Fick inte någon bra bild innan den blev iväg skrämd av barnen.

Utöver Ekorren så har vi Mimo på bilden till höger. Han hade fått ansiktet målat i svart och rött ett par dagar tidigare så han ser lite konstig ut men tyckte att de var en väldigt lekfull bild och ville verkligen visa er den :) Den stackaren ramlade lite senare av på rutschkanan bakom och slog sig ganska illa. Men en kexchoklad senare så var han glad igen !


Nu ska jag och Samuel handla på City Gross. Ciao!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!