Hilmer

Var ju som tidigare nämnt hemma i Hässelås/Jönköping i helgen. Tog chansen att fotografera lite familjeporträtt och några hund bilder på min systers kära hund :) Familje bilderna kommer dock inte visas förräns jag är hel nöjd haha :P Har saker jag blir missnöjd med hela tiden, vilket leder till att jag sitter länge med bilderna och sedan tröttnar jag och "nöjer" mig, vilket leder till att jag blir missnöjd och slänger resultaten ;)

I morgon kanske?


Postat av: Lauritskatarina

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-12-20 @ 09:42:31
URL: http://lauritskatarina.blognownow.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!