Torsdags bowling

Var och bowlade igår med ett par vänner. Det var riktigt trevligt, vi hade bokat en timme men spelade i 1,5 ;D Vi hade så kul så vi ville inte sluta så tog en 30min till!

Men ska erkänna en sak. Vi tjejer fick äran att ta oss nått "lätt" att dricka vilket va riktigt roligt! Problemet va väl de att ja har haft lite väl dålig matlust de sista. Alltså hade jag först riktigt skoj och sen kraschlandade rakt in i väggen! Mådde så illa och dåligt att tillslut var jag tvungen att tvinga mig själv spy för att må bra!
NEVER EVER DRINK AND NOT EAT!


Detta är också anledningen till att jag inte skrivit något förrän nu


Over and out!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!