Snart är de alla hjärtans dag och jag har ...

dsc00370 (MMS)

Snart är de alla hjärtans dag och jag har redan börjat planera och filura på vad som ska hända B-) Ska kolla upp ett par saker på jobbet här snart (för hemma kan man ju inget göra utan att de märks haha ;-) ) sen ska nog allt vara färdigt. Men får bara hålla koll på min käre make så han inte har något annat planerat :-) Jag tycker alla hjärtans dag är en fin tradition för att uppmärksamma den man älskar. De behöver inte vara något märkvärdigt bara en enkel fin kärleks förklaring duger. Förra året blev de tex bara lite mys stämning med ljus, film och lite kladdkaka hemma hos oss och det var den finaste alla hjärtans dagen i mitt liv! :-D (Sen till alla killar; även om en tjej säger att alla hjärtans dag bara är skit så betyder inte de att de inte vill bli uppvaktade, skäm bort henne för en dag vett jag de kan inte slå fel! ;-) )




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!