Nervös ..

Har gått hela dagen med en klump i magen..
Först och främst för att jag har en sak jag inväntar för morgondagen, men också en annan sak.

Den saken är att jag varit som en nykär tok. Ni vet så där kär att de gör ont i hela kroppen när man vet att man måste lämna varandra?! Samuel åkte nämligen tidigt tidigt i morse till mitt hem land (läs; län) JKPG idag på mässa med Jocke och av någon anledning var de väldigt jobbigt att vara utan han just idag! Sen kom han hem kanske 30 min innan jag skulle fara till jobbet. Känns som jag lipat hela dagen hahaa.. Usch. Vissa dagar är verkligen speciella.

Saken jag inväntar i morgon är privat. De gäller mig och endast mig, aah okej samuel är lite delaktig på ett hörn men det är inget jag kommer dela med mig av.  Men jag är nervös som jag vet inte vad. Hade till och med magsyra i morse när jag vaknade. Drömde dessutom massa konstiga drömmar, inte alls några roliga. Allt för lite oro säg ;)
Det blir nog bra! 



I övrigt är jag faktiskt väldigt väldigt glad! 
Får se om de håller i sig även under morgondagen :)
Annars får jag väl lipa mig igenom filmen på bion på kvällen hahah!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!