Gjort mitt

Idag är jag ledig och de jag inväntade igår har redan passerat, hade inte behövt vara så nervös men aah :P ibland är man det ändå. Körde Samuel till jobbet idag, sen ska vi försöka hitta en lunch restaurang så vi kan luncha ihop ♥ Det är hur mysigt som helst när vi gör de! Känns så bra i hela kroppen :)

Försökte borra upp hål i väggen idag, bara för att få en liten ordning här hemma :P Men jag är så kort och när jag trycker med borret mot väggen vippar stolen och känner inte direkt för att förstöra våran fina vägg ;) Så det är nog kanske bättre att samuel fixar det ändå!

I övrigt ska jag tvätta och diska lite. Men först blir de nog en liten tupplur på soffan med en kopp te (ville skriva oboy men tyvärr tog mjölken slut till frukost! :( )



Hoppas föresten ni såg sommar i Sverige i Tisdags. Om inte annat så MISSade ni våran alldeles egna hustomte Misse Karlsson i något lugnare variation :D Satt och snabbspolade fram radarparet på datorn häromdagen (jobbar ju kväll så missade ju sändningen).
DU ÄR TOPPEN MISSE MAN♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!