Ställen jag bott på


Jag har inte bott på så många platser i mitt gångna liv faktiskt :P Fram tills jag fyllde 2år bodde min familj i Ljungarum jönköping, närmare bestämt Gröna ringen. Sen föddes min syster och vi flyttade till Hässelås utanför Hok. Där växte jag upp, det är där jag har mina barndoms minnen :)


När jag var 19år flyttade jag hemifrån till en lite etta i Skillingaryd utanför jönköping. Där bodde jag på Hovslagaregatan 3 i 1 år. Trivdes faktiskt inte alls i området, skryd sucks haha. Nä skoja bara. Seriöst så var det ett sådant område där man kunde gå utanför dörren och alla visste att man varit ute >.<


Sedan fick jag jobb på Elgiganten som ledde till att jag flyttade till en stuga i Taberg, där trivdes jag som fisken i vattnet! Saknar den stugan oerhört mycket ibland :P Det var som ett eget litet hus.


2009 var jag i ekonomisk obalans och bestämde mig för att flytta hem till pappa för att spara pengar så sa upp min stuga. Bara en månad senare var jag med i en bilolycka som gjorde att jag inte kunde fortsätta jobba på Elgiganten. När jag precis flyttat hem igen (alla saker var flyttade) så började jag hänga mer och mer med min pojkvän sedan 2-3 månader. Så tekniskt sett tror jag att jag bodde hemma i 2 veckor eller något, för jag sov konstant hos honom för han bodde så långt bort och de skulle inte löna sig att åka fram och tillbaka för ofta och vi ville ses jämt ♥


Sommaren 2009 flyttade jag mer eller mindre in hos honom i Horred, men de dröjde inte alls länge innan vi hittade en lägenhet i Sundholmen. Drömlägenheten!! Stort och underbart kök :D Allt! Men sen fick både samuel och jag jobb i Borås så i höstas flyttade vi till hit i Sandared.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!