Sanctum


Denna filmen är helt klart värd att se! Vi var och såg på den i lördags kväll. Har aldrig varit med om att sitta på helspänn genom en hel film på detta viset, den är nästintill helt oförutsägbar (vilket gör den jätte läskig). Sen har jag en liten fobi för trånga utrymmen och vatten, vilket jag kan lova hjälpte till på traven. Har aldrig någonsin tittat bort på en bio film.. men de gjorde jag typ 5 gånger under denna! Det var så äkta och man kände all smärta de var med om. 

Kände att de sved i plånboken när jag gick in i biosalongen, men när jag gick ut var de värt vart enda krona! Hade väl bara velat se lite mer i slutet, men de var för att jag var så fast i filmen tror jag haha. You just have to love the characters ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!