Ledig fredag :)

Är ledig med min querido idag! Han är hemma sjuk (han har smittat mig med dessutom, går inte hålla sig borta från en sån goding ;) haha. Men jag har mina huskurer). Vi har precis haft lite fredags mys med lite indiskt och en mycket mysko film hahah :)

Ikväll blir nog bara en hemma kväll men i helgen hoppas vi på äventyr !

P.s. I hate my dad hahah.. Han fick ett samtal från en försäljare från 3, men eftersom han redan är "allt i allo" kund så passade han vidare hans erbjudande som storkund till mig :O Men jag passade så fint vidare telefonen till Samuel som fick göra ett avgörande. Han är nu en X10 rikare och 3 månaders gratis kund till 3 och jag bara 3 kund (inte äns någon bindningstid ;) den ni! Bara för att pappa är allt i allo kund ) Vill jag så kan jag gå tillbaka till tele 2 :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!