Isdubb




Vi var ute på isen en sväng i söndags. Det var riktigt mys. Det började med att vi skulle göra som bilderna visar ovan men eftersom Simon inte hade isdubb på sin bil (som bilen på bilderna hade) så blev det inte så långvarit eller speciellt kul. Vi bestämde oss därför att grilla lite korv och söndagsmysa lite istället :)

Hade lite fel objektiv med mig (50mm, skulle haft mitt 95mm is.)


I övrigt har jag som tidigare sagt varit i Jkpg ♥ Våldgästade bla min far och Fru A, åt kakor och drack cola :D Träffade även Fru A´s äldsta son med barn. Fick en avsaknads känsla som fick mig att sjunka några minuter. Även om det snart gått väldigt lång tid så känns de som igår .. Man tänker inte på att han inte finns längre så ibland tänker man ropa på honom, men precis när man ska göra de vaknar man upp och inser att det inte går.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!