Inga rosor



Jag har världens finaste man! Han var ju som sagt i Gbg i lördags och sov på hotel med sitt jobb, när han kom hem i söndags eftermiddag hade han med sig en ask choklad och en bunt blommor till mig ♥ Han är så kärleksfull mot mig och jag förstår verkligen varför jag älskar honom så mycket! Saknat honom massor, så mycket att jag böla i lördags natt haha :P Har inte sovit ensam en hel natt utan honom på snart 2 år! :O

När han gav mig blommorna sa han något i stil med "Jag vill inte ge dig rosor hela tiden, de är "för enkelt" att plocka med rosor hem, jag vlle ge dig något speciellt som visar hur mycker jag älskar dig!" ♥

Visst är de otroligt vackra?! :D


Postat av: Mia

Vilken gullig brorsa jag har ;)

2011-02-28 @ 18:04:46
Postat av: Ella

Helt klart den gulligaste <3

2011-02-28 @ 18:16:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!