Hjälp mig liksom :O

Jag vet inte hur ni hade eran barndom... men denna häst.. sak.. FYRKANT.. har seriöst jagat mej länge nog nu! Min syster va som frälst i denna .. sak.. när hon var yngre. Hon är lite speciell på de settet när de kommer till filmer hon gillar. De går liksom inte titta på en film bara en gång utan man måste titta på den tre gånger per dag i 2 -3 månader, de kan ju faktiskt hänt något sen förra gången hon tittade?!. Dock så var det ganska irriterande när de kom till denna filmen, Spirit. Tyckte riktigt bra om Bryan Adams fram tills min syster började våldta denna filmen.

Jag har de senaste veckorna .. jagats kan man säga.. av denna hemska häst i mina tankar. Fråga mig inte varför men han är där. Lika fyrkantig som alltid och sjunger!!! Tack kära syster för att du satt ärr på min själ!!!


Postat av: Alma

Ingen orsak :)

2011-02-09 @ 16:32:54
URL: http://www.nattstad.se/svartlistad

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!