Helt seriöst :(

Nu har jag varit sjuk i 7 dagar och de börjar bli riktigt ledsamt!!!


Samuel kom dessutom hem från jobbet igår och spydde, vilket ledde till att vi först trodde han var magsjuk. Det gick ganska fort över dock så han insåg att de var nått som irriterade i hans hals. Jag var väldigt rädd ett tag att vi skulle åka på de med nu, vilket skulle innebära stora problem för mig som varit hemma från jobbet hela veckan pga denna konstiga sjukdom! Vi kollade upp de på VC, men de enda de kom fram till var att han skulle vara tvungen att uthärda och spy när spy behövdes (läs; spy när "saken" täpper för strupen) för de finns inget att göra.

Jag kan känna mig praktiskt taget frisk ena sekunden... sen går de någon timma sen har halsen svullnat igen totalt och kliar som tusan igen! Knarkat (läs; Ätit) väldigt mycket alvedon den här gångna veckan och jag börjar bli orolig för att detta ska sluta illa, men de är de enda som hjälper??? :O 

Dricker massa te, äter vitaminer och mycket frukt i hopp om någon framgång. Jag känner mig inte jätte sjukt i övrigt faktiskt, lite små förkyld men inte döende. Dock kan jag inte sova ordentligt eller anstränga utan att praktiskt taget blekna totalt och känna mig helt slut!


Allt jag vill är att bli frisk, har någon några tips och idéer på vad jag kan göra???
JAG VILL INTE VA SJUK DENNA HELGEN!!!!!! Har redan förlorat en vecka i mitt liv på att sitta inlåst i denna lägenhet nästan helt ensam :( I need air och människor!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!