Fotoinspiration

Jag har känt mig sämst i hela världen i flera dagar nu, har inte haft någon inspiration på kanske 2 månader att göra något märkvärdigt inom fotovärden. Kylan och övrigt elende är inte riktigt min grej, jag hatar när de är kallare än 23+. De ska dock erkännas att efter denna vintern som varit har -3 varit helt okej, hellre -3 är minus -30!! De jag skulle säga med allt detta var eg. att jag inte haft någon större lust att ställa mig utanför dörren och plocka upp mina kalla händer ur mina varma vantar för att hitta inspiration. Jag har även känt mig ganska nere pga detta. 

Men nu efter igår och idag känns allt lite bättre, har nämligen förstått att även andra fotografer känt sig omanade att gå ut. Jag är inte ensam. Jag ser hur de var dag sätter upp bilder på sina bloggar och känner bara hur duktiga de är. Sen läser jag saker som tex; "och förresten så suger det att ha en fotoblogg den är tiden på året, man vill ju inte sätta foten utanför dörren i detta vädret & fota. Svinkallt och eländigt."
Då blir jag genast lite gladare för då vet jag att de finns andra med samma dilemma :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!