Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa

En bild säger ju mer än 1000 ord så jag har lagt lite energi på att söka på google efter 5 saker jag verkligen inte skulle vilja varken köpa eller klä mig i!

Det första är sådana här skor. Jag klarar verkligen inte av dessa klackar! Klackar ska vara smala och och inte vara som en stor tegelsten, så enkelt är det. Älskar höga skor, pga hållningen som man får + att jag känner mig alltid lite finare i klack, men aldrig i hela havet att jag skulle ta på mig så här fula skor för att få fin hållning.


Det andra är blå ögonskugga. Tog den fulaste bild jag kunde hitta för att påvissa för alla hur fult blått runt ögonen är! Det ser ut som blåtiror, det är inte snyggt. Den enda gång det är snyggt är när det är subtilt och inte markerande, tycker jag ;)


Det tredje är örhängen av liknande art.
Behöver jag äns förklara varför ? Seriously


Det fjärde. Tant blommigt. Allergisk emot denna art av kläder.


Likaså de femte. KRÅS, i alla dess former. 




(ska tillägga att jag inte är mycket för rosa, men pga att jag försöker komma närmare min kvinnligare sida så har jag förlikat mej med denna .. färg :P haha. Så försöker ta lite risker inom detta området )



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!