Åtta favoritprogram (TV)

Jag har lite ont om inspiration att skriva just nu så jag har faktiskt letat lite på google och hittat några saker som kanske kan vara intressant för er att läsa om. Idag är det åtta favoritprogram och då har jag bara valt de första åtta som kommer upp i mitt huvud som jag gillar att titta på för tillfället :P Nr. 4 ska jag erkänna att jag saknar ganska mycket just nu  >.<

Två och ½ män
The Big Bang Theory
Vänner
Greys Anathomy
Sofias Änglar
Efterlyst
Top Modell
Lyxfällan

Vad har ni för favorit program på Tv? :)


Postat av: Mia

Jag gillar:

Sofias änglar, Sveriges värsta bilförare, top model, fuskbyggarna/byggfällan(typ samma :P), csi miami, criminal minds, mord i sinnet. Så de blev 8 :P Fast ja gillar massa annat oxå :o xD

2011-02-25 @ 14:49:40
URL: http://maryhline.blogg.se/
Postat av: Ella

AAH! HAhah ÄLSKAR dom med!! :P



Värsta bilförarna äger! Men va hände med den norska damen??? :O Såg du när han dåren flög eller???

2011-02-25 @ 16:03:35
Postat av: Mia

Haha piff å puff! Sååå flummiga.

Vaa? Nää när då? :O

2011-02-25 @ 23:48:01
Postat av: Ella

:O När de skulle köra på rampen, han gasa som en dåre och flög över den !!!

2011-02-26 @ 08:50:37
Postat av: Mia

Ah just de ja xD

Han kör sjukt galet :O



Piffpuff=tvillingarna. Asså seriöst skrattar typ bara ja ser dom xD

2011-02-26 @ 13:20:59
Postat av: Ella

HAHA jag med !!!

Första gången jag såg de så titta jag och en arbetskamrat till mig på varandra och han bara "Asså fan, dom måste va helt efterblivna!" XD



Jag älskar dom hahah <3 Dom gör mig glad, + att han inser hur jävla kass han är hahah

2011-02-26 @ 13:23:44
Postat av: Mia

Hahaha jaa! xD Dom är så dumma på nåt flummigt vis typ :P

2011-02-27 @ 10:53:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!