Drömprins

Detta är min man, min goding!
Han är min trygghet i svåra stunder ♥

Veckor som denna är jobbiga för vi jobbar olika tider så vi ses aldrig. När han går till jobbet tidigt på morgonen så sover jag fortfarande och när jag kommer hem på kvällen så sover han. Ofta brukar vi lösa detta problem med att luncha ihop på eftermiddagen, vilket är yber mys♥ :)
MEN i morgon så är vi lediga hela dagen tillsammans :D Så vi ska hälsa på "Morsan och Farsan" och ha en mysig dag tillsammans. Lördag Söndag jobbar Samuel så vi ska bara försöka hitta på något skojsigt på kvällen ! SEN ÄR DET BARA 4 ARBETSDAGAR KVAR!!!! :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!