1 Dagar 21 Timmar 8 Minuter

Nu är det inte långt kvar tills min semester!! :D Längtar! Samuel har börjat prata om en sista minuten resa efter vårat första semester äventyr. Om inte överväger vi att göra en Jönköpings turné där jag tänkte försöka hälsa på både syster och far min. 


För övrig information gällande mitt företag så har det kommit många nya idéer för att kicka igång detta. Ska bli spännande och se vad som blir av detta :) Ska försöka att passa på att hitta inspiration på min semester och kanske rent av börja på min portfolio?! Läser många bloggar som ger mycket att tänka på angående detta yrke och en som verkligen gör det jag drömmer om är Emelie! Från kassa personal till rikskänd fotograf, kanske jag kan gå från truckförare till de samma? :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!