Vill ha sol!!


Nikon D300s + Sigma 105mm f/2,8
Maria med min gamla D80 + 18-55mm f/3,5-5,6


Okej. Nu när man fått sol en hel helg så blir man något bortskämd haha :P Har ett ganska stort ha begär haha :) Man får sån mysig kännsla i hela kroppen när mar får solen på sina kinder :D 




Måste tipsa om ett program som börjar på söndag;
"Det blir bättre!"

Det är ett program om mobbing, barn och svåra uppväxter helt enkelt. Första programmet är med min barndoms favorit Morgan Alling ♥ (från "Tippen"). Han kommer bland annat berätta om sin svåra uppväxt, hans pendlande på barnhem och familjehem och vad som tillslut blev hans räddning. 

Programmet är sponsrat av Rädda Barnen.


Postat av: maria

Om det känns lite bättre så tror jag det blir sol imorn :D Och cola.. de finns ju alltid i affären ;)

2011-04-13 @ 12:38:50
URL: http://maryhline.blogg.se/
Postat av: Ella

JA :D SOL!!!



Äsch! Nu är de påska must som gäller ;) haha.

Cola är gött men klarat mig ganska bra sen i söndags haha.

2011-04-13 @ 12:42:13

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!