Det som göms i snö

Tänk på vad ni kastar i naturen! Det är aldrig roligt att gå ut och mötas av hundbajspåsar, godispapper, skräp och pant flaskor! Någon sa en gång "ÄSCH.. om jag inte skulle göra de så skulle de inte finnas något jobb för de som måste städa upp de!!" Resonerar man så tycker jag man är riktigt ovettig då man inte inser vad som händer med jorden vi går på när vi gör så. Vad är de vi lämnar efter till våra barn!?

Händer att även jag får lust att kasta skit när jag inte orkar bära på det, och det händer att jag gör det. Oftast är det rent papper som förmultnar. Men nu är det slut på de!! I want to be a better person :) Do you ?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!