2009-04-02

Den bilen som Samuel hade haft (ford fiesta ST) hade vi precis kört av vägen med (27/3-09). Så vi skulle upp och kollat på en Ford Focus ST till Samuel i Örebro.
De hade bestämt att bilen var Samuels, nu skulle vi hem. Han frågar mig något i stil med "Om man vill något är de inte bara att köra påt då?" och jag svarade att jag tyckte verkligen man ska köra på om de är något man verkligen vill. Så på vägen så ser han en vacker liten insjö och svänger av vägen utan att säga något. Han springer typ ur bilen och börjar leta i gräset efter något. Jag frågar en och samma sak hela tiden "Va gör du?!?" 

Resultatet:


Han håller upp denna hemma byggda kotteros och säger "Jag har tyvärr ingen riktig ros, men jag hoppas denna duger". Jag frågar väl något i stil med "Till vad?!?!" Men som ni ser på hans enorma leende så fick jag inte ut så speciellt mycket utan vi båda bara garvade och va supernervösa hhaha ♥

När vi kommer hem till min stuga så har vi busat massa i bilen men inte riktigt vågat klämma ut va som hänt haha. Så jag går in på toaletten och ställer mig framför spegeln och ska kolla så att allt är där de ska ;) och Samuel ställer sig bakom mig, tittar in i mina ögon genom spegeln och frågar något i stil med "Har du en pojkvän?!". Ställd som jag blev och nervös som jag var så fnittrade jag som en lite skolflicka. Försökte springa undan och gömma mig för att slippa svara på frågan haha men tillslut blev de en liten puss och en kram (efteråt minns jag så väl att Samuel lutade sig bak och titta på mig med världens leende och sen börjar asgarva för att sen krama om mig hårt ♥ :D )


(detta var några veckor innan vi blev tillsammans
Så blond en en gång varit :) )



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!