Om mig


Jag heter Elin, kallas Ella, och jag är av årgång -88 (22år). Mitt stjärntecken är Oxe och många säger att de passar mig och min personlighet bra! Ursprungligen är jag från de djupaste skogarna i Småland (5mil söder om Jönköping) men numera är jag Väskötte, närmare bestämt Sandaredsbo, tillsammans med min sambo/fästman Samuel! Samuel och jag har varit tillsammans sedan 2 April -09 och vi har känt varandra enda sedan 21 Juni -04. Han kommer att bli omnämnd här på min blogg många gånger för han är den största delen av mitt liv!

Jag arbetar idag för Manpower, som truckförare, samtidigt som jag försöker att starta upp mitt alldeles egna företag
EL Photo.

Som person är jag en jordnära person som försöker se de positiva i det negativa!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!